2010. szeptember 21., kedd

Veled-álom

2010.08.31.
összekuszálódott érzések áradata sodor

Még lángolnak a szavak.
Felgyújtanak
- érzed -
Érezlek,
bennem dobbansz.
S ha mozdulsz,
veled mozdulok.
Ha sírsz
- értem,
miközben szaporodnak
az üres sörösüvegek -,
arra gondolok
milyen csodás dallamot
játszik majd nekünk
az üveg-zenész, ott a Deákon
fenn, a metróból kijövet..
Bámészkodók veszik körül.
Már Te is ott állsz,
kicsit dülöngélve.
Hiába no megártott az a sok Dreher;
erős az Antal.
(szegény Attila)
Nézd!
Már én is ott vagyok.
fogom a kezed.
Látom, megrezzensz.
Keresel.
mindig csak engem;
járj bárhol bárkivel.
Bevésődött érzések,
mint valami régi lemez;
újra és újra megszólalnak.
Belső zenéddé lettem,
ahogy te is nekem...

Beszökött a hajnal
ébredek
még halványan rémlik veled-álmom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése