2012. június 6., szerda

forgató


http://www.youtube.com/watch?v=-BbYgC84TrM

 
volt egyszer egy forgató
vajon mit is forgatott
ember volt vagy masina
lehet szemet, köpenyt, tollat
de szemetet is
no meg trágyát
s ha gép?
mit is forgat
s meddig
használt-e a gépzsír
én csak a pirosra emlékszem
ott állt a sufniban egy kis tégelyben
apa lelkem
mikor bagoly voltál
bizton tudtam
de most?
és anya hova lett
elvitték a fellegek
Lee Anna
hogy szeretem
keverem
tekerem
forgatom
s gombolyítom
lehet szómotring
mi molyettén vár
szeretlek
már megint
belobbant
be
be
minden be
divatos lett
beelőzte...
időutazás
fájsz!
pedig nem is Laci te...
szerették a gyerekek:-)
loholok
követem
magam
nem veszítettem el
csak a lyukaknál hézagos
de megtanultam stoppolni
nem is akárhogy!
stop táblánál meg kell állni!
ma savon de Marseille-t vettem
azt mondja színes és fehér egyre megy
elhiszed?
szép szivárvány!
szinte batikoltam
kedvesem
szorítsd meg a kezem
ébren ringass engem el
apa
bátyus
anya
nincs senki több
égen fent parányi
csillagok
három lábú
elfeledtem a nevét
pedig milyen fényes!
s ha majd én is felgurulok az égre
remélem átalakul a kép
s mi leszünk a szekérkerék
lám!
az is forog...





2012. május 29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése