2017. október 1., vasárnap

levél Neked * hasznavehetetlen (zsibvásár)

látod drága ma csak hallgatok
miközben Serge Lamat hallgatok
tout plus tout
mesélnék én
oh hogyne
torlódva félig leírt szavak
vajon miket rejtenek
odakünn az ég oly kék
semmi folt
Ágnes asszony nagyon mos
az erdő úgy tűnik haragos
és hogy enyhítsen zordon szigorán
aranyló tincsekkel kacérkodik
belles belles
és hogy mégis semmit sem mondok
tán a kialvatlan éjszaka
mi ludas
és nem a kása
se a Matyi
bár jobban bele gondolva
egy olyan Matyi
mit egy
sok
elkelne
perzsavásár
zsibvásár
a szavak új értelmet nyernek
szeretném követni
de követ fosztott is lett egy pici szép ország
pedig osztálytárs
és hogy az nem is mindig előny
kell a bűnbak is
lehet kapitális
lőheti francia
ja, hogy ez már más tészta
na igen
értem én
nem vagyok konok
csak makacs
bódult
mákony
hova lett a kis kabátom
lyukas zsákom
erényem mind kicsurgott
bocsáss meg ma drága
levelem tarka-barka
sok a boci
hát még a birka
de a legelőn jól megvannak
közös grund
néha bégetve bőgnek
de amúgy békén élnek

megyek is
hasznavehetetlen vagyok
nézd el nékem

ölellek

Siersthal, 2017. október 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése