2018. február 21., szerda

már régen

Már régen nem írok levelet Neked (se)
már régen nem kötök
se barátságot
se ruhát
se szerelmeket
kerestem valamit
vagy sem
de az biztos semmire se leltem
veled sem futok
lázas éjjelen
lobogó szerelemért
érintés lángjáért
halott szívem
olyan fekete
mint apám tüdeje
ott fenn a dombon
kedvenc kórházában
valami löttyben
rémkép
elfüstölt áldozat
cigaretta marta
vérfekete lyukak
én nem írok levelet
nincsen kinek
mindenkiben csalódtam
szól a dal
bennem
hiányt sem patkolok
jó az úgy is
foszlik a bánat
felhőn ülve lógatom lábam
utaztam messzire
nem hívott senkisem
- bár ez nem igaz -
hívtál
hívsz
de nem megyek
olyan más vagy
nem tupírozom magam
sem a hajam
már alig van
üresen kattog
a lét
elmegyek
elmegyek
el me gyek
el me
el

Siersthal, 2018. február 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése